Friday, November 6, 2009

.: projek terkejut :.

Isnin 2/11/09

Aku macam biasa ada di opis, men
gintai2 bos yg akan ke KL. (Bila dia nk bertolak ni.. aku nk ajak p.a dia pi makan2).


10.30 a.m


"Alhena, nk pi kl tak..'miss m'.. tk bley pi la, nk mintak alhena ganti"

"Haa?!, dh byr yuran ke? Penginapan, flight cemana?"

"Dah setel sume, kena pegi je.."


Di pendekkan cerita.. aku terpaksa berlari ke sana ke mari n by 12.30 am aku dah ada kat rumah pack barang. Bayangkan flight aku kul 4.50 ptg. Ala2 kena kawin segera tp tk prepare apa2 kekeke. So.. dari 2-6/11 /09 aku di KL.


Apa yang aku dapat kat sana?


Bersama Batrisya dan Insyirah yang sangat comel dan nakal. Menemani aku setiap pagi dan malam.Cik Hena rindu la kat Icha n Iyah..




Menginap di UPM dan menjadi student semula.Seronok bila pakcik teksi ingat aku student..kekeke




Mendapat hadiah 'beg dinner' ( entah aku pun tk sure nama apa) dari seorang kawan. Comel sungguh la beg ni. Tengs awak.. :)


Pasal kerja aku?Malas ah cite pasal keje.



p/s : Moral of the story, lepas ni aku kena selalu buat projek terkejut kot?.Dalam terkejut2 pun..aku dapat hadiah..heheh

No comments: