Sunday, November 22, 2009

.:aku sangat mengantuk di saat entry ini di text :.

Oleh kerana aku tgh mengantuk yang teramat sangat, sila abaikan sebarang kesalahan bahasa.

22 November 2009

9.06 pagi

Status diri : Mengantuk yang teramat sangat

Malas cite pasal mengantuk. Aku yakin sangat ramai yang dah tengok cite ni.

Atas alasan nak berpoye2 selepas habis exam. Aku tgk cite ni semalam. Dan komen dari aku ialah.. filem ni tak berjaya untuk membuatkan jantung aku berdegup kencang, aku menjerit atau melompat keluar dari panggung. Dan harus bersyukur juga aku berjaya menontonnya sampai habis walapun sangat mengantuk.


Kesimpulannya.. ye la..aku ngantuk la kat opis ni pagi ni.Rasa macam nk amik bantal dalam laci n tutup pintu n ZzzzZzz...haishh.


p/s:Bos.. sy balik tidoq sat buleh ka?

2 comments:

dewajiwa said...

tak best ke citer nie? aiseh..
saye belum tengok lagi. takpe, beli DVD je esok. heheh.

alhena said...

heheh.. tu pendapat sy je. awak tgkla DVD tu :p