Monday, November 16, 2009

.: da last paper :.


Tarikh (20/11/2009)

Hari : Jumaat

Masa : 10.00 am - 12.00 am

Tempat :Bilik Sri Sintok



Berikut adalah tarikh untuk last paper 4 dis sem. Hehe.. lepas tu aku akan Yay!!Butterfly flies away..noddin my head like yeah!!(lagu miley cyrus ye?) kih kih kih. Bley la aku makan makan makan(aku tkla makan makan sangat mcm En.D, heheh.. jgn marah ye?) , kuar ngan rumet aku, balik kampung dengan bahagianya,online n blogging n chatting,tgk muvie ngan kengkawan.Oh.. how i miss all dat. So.. cuti semester yg pendek ni akan aku guna untuk balik kampung dan keluar dengan kawan2 ( time hujung minggu je okey?Hari lain aku keje laa.. ). Rindu kat syirah, ain n danial.Rindu kat my mom n abah.Rindu kat Shamel n Shamito.
Besnyer berangan..


Mengikut prinsip here n now pulak.. aku sebenarnya tengah siapkan tugasannn.Huwaaa!!Aposal la lec suke bg banyak tugasan??Aku kena stadi untuk paper yg hanya mencatat rekod seorang sahaja student yang mendapat A since kos ini diwujudkan. Huh!. Nanti kalo aku jadi lec
( berangan lagi... ) aku nak bet lec aku ni la.Tak nak ada sorang pun student aku dapat A.Kijam tak? hehehhe :D. Tu pasal la aku ni tak jadi lec, kalo jadi lec aku akan di gelar "killer lec" oleh student2 ku yg comel2 itew. Sila abaikan maklumat tentang "kalo aku jadi lec".



p/s: sila hentikan tingkahlaku berangan2 sekiranya kamu sebenarnya sedang bz( buat2 bz pun bole juga ).Jika tidak, kamu akan hilang tumpuan seperti dia (kekek jo, jgn sekeh aku) .Sekarang sila fokus kepada tugasan yg masih belum siap..huhuhu.Caiyok!Caiyok!

2 comments:

Dewajiwa said...

hahahaha~
ooo..senyap-senyap lastik saye ye? takpe, kasi can dulu (sebab kena sipi je). banyak tu aktiviti. macam tak cukup je cuti pendek. berangan tu pun motivasi juga asalkan tidak kosong-kosong kan? dan tidak 'hilang tumpuan' (macam minah tu). hahaha.

apapun, semoga bersedia untuk exam nanti ye. macam ngeri je fakta hanya seorang je penah dapat A tu. good luck:-)

alhena said...

en.dewajiwa
kekeke, jgn marah ye?mmg cuti yg pendek tu takkan pernah cukup.tapi tk mengapa, sy akan cuba memanfaatkan masa sebaik yg mungkin.membuat aktiviti2 yg menggembirakan sahaja :P

mmg betul, sorang saje yg pernah dapat A utk paper ni.tskk tskk..

tengss :)