Monday, December 28, 2009

.: pinkish! :.

Aku baru balik dari KL...


Aku rasa warna tema untuk 2010 adalah PINK





p/s : Pagi ni masuk opis tapi masih dalam mood cuti..huhuh.

8 comments:

jo said...

lepas ni aku pun nak pilih jugak la warna tema aku untuk tahun ni. untung-untung boleh bawak kawin terus..

alhena said...

Jo:
hahah.. pilih jgn tk pilih. sempat lagi ni :P

Ries Lee said...

mahal hp tu...

warna tema sy tahun ni adalah HITAM.

alhena said...

Ries Lee:
ada jugak warna tema ye?.tp.. kenapa warna hitam? :S

dewajiwa said...

hehehe. lawa pink tu.
Jo, haha. azam baru ke tu?

Ries,
tahun depan warna apa?

alhena said...

en.dewajiwa:
kan?kan? comel je pink tu. sumernya pink :)

hisham said...

salam///comelnyer hp tu..jaga hilang..hehe..ok la..i wish u moge u dipermudahkan sgale urusan ..aminn.HNY

alhena said...

hisham:
hehee tenkiu
HNY, semoga apa yg di impikan tercapai dan sentiasa berada di bawah ramhatNya :)