Saturday, December 5, 2009

.: misteri sindiket suara anak kucing :.


comelnyaaaaa!!!



Bila tiba hujung minggu, biasanya aku akan sendirian kat rumah. Hosmate aku akan balik kg. Selalunya aku akan bz dengan kelas dan tugasan. Tapi, memandangkan sekarang tgh cuti semester.. aku bole la rilek (blogging, tgk naruto, chatting, tgk afc dan yang sewaktu dengannya) dgn bahagianya di rumah.


Dalam blog ni aku pernah buat entry tentang beberapa ekor kucing yang signifikan dalam hidup aku, Bam, Garfield, Shamel dan Shamito. Aku memang sangat sukakan kucing. Dan yang pasti.. aku sangat alergik mendengar suara kucing. Aku mesti berlari keluar mencari dari mana suara tu datang.


Sejak dari kelmarin aku dengar suara anak kucing di belakang dapur rumah. Tiap kali dengar..tiap kali itulah aku berlari membuka pintu. Tapi.. sebaik saja aku buka pintu..memang tkde kucing. Inilah yang berlaku sampai hari ni. Memang menghairankan.


Aku tk boleh keluar melalui pintu dapur sbb grill yang rosak akibat di cungkil oleh mereka2 yang tk berapa betul (derang pecah masuk rumah aku okey?!. Dan grill rosak).


Sudahnya.. aku cuma terjenguk2 melalui grill dan memanggil2 anak kucing tu. Aku kesian.. takut dia lapar.


So.. bagaimana pulak entry ni bertajuk sindiket anak kucing?. Aku syak la (tak baik betul!) mesti ada sapa2 ni berjalan belakang rumah aku. Pastu dia punya henpon punya ringing tones tu suara anak kucing. Aku pernah tertipu masa dalam kelas.Hampeh sungguh.


Tapi logik kan?! kenapa setiap kali aku buka pintu..anak kucing mesti tkde (sebenarnya aku tk nampak sapa pun)


Dan tuduhan aku (kepada siapa pun aku tk tahu) juga berasas. Memandangkan area rumah aku ni..kami je yang bujang dan perempuan ( semuanya jelita pulak tu. haishh). Tu yang aku syak..kat area rumah aku ni sekarang ada sindiket suara anak kucing



p/s : Jangan biarkan hidup anda di selubungi misteri.Eh!Anak kucing tu mengiau lagi!!

5 comments:

Hisham said...

hehehe...hantu kucing kut...ha!,u jaga2....name kucing tu cam name i..hehe...tk cre k

–•-•»(¯`·.¤ºo.§ñ¡þ€®.oº¤.·´¯)«•-•– said...

ada org nak pecah masuk umah ko lagi rasanya...
dia buat trik bunyi anak kucing untuk pastikan tak der org kat umah...

tak pun ada org yg skodeng ko kut...
sbb ko akan jenguk bila dengar bunyi kucing...

heheheh

Ries Lee said...

suara abang kucing yg culik adik shalini kot...

alhena said...

Hisham:
yo la tu :P


Sniper:
tkde maknanya nk pecah masuk rumah bujang miskin mcm kitorang ni. tkde benda leh curi laa.hahah :P


Ries Lee:
salah..
misteri sebenar dah terbongkar laa.. :p

dudu said...

cara merawat bulu kucing
cara membuat makanan kucing
cara merawat bayi kucing
nama kucing yang bagus
cara membuat kucing gemuk
cara mengubur kucing