Sunday, December 13, 2009

.: entry bergambar :.

Aku sebenarnya tk suka nak apdet entry kalau tkde pic. So.. aku tunggu ada pic baru aku apdet. Aku br je balik dr KL dan samung dengan kursus 3 hari. Penat seh!

Ni baru aku nk apdet menggunakan pic yang aku ada.


lampu tido yang comel

Bilik aku, lampunya dah jadi macam lampu bg signal. lip lap lip lap. So.. jalan penyelesaian terbaik ialah menggunakan lampu di atas. Amacam? Bagus tak aku menyelesaikan masalah lampu kat bilik?.


Aku dapat hadiah lampu comel ni masa besday aku.


Bagus2!!.. sangat berguna.


p/s : sudahnya.. aku tkleh mekap, online, baca buku, lipat kain dan segala aktiviti yang memerlukan lampu yang terang. Untuk lampu ini... aku cuma bole tido


4 comments:

hisham said...

eh lampu ni cam cendawan la...skit mate kalo online dlm gelap...hehe

jijie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

cepat ler rosak mata ko pakai lampu mcm tu

bilik kena terang baru x rosak mata

alhena said...

hisham:
aha, lampu ni bentuk cendawan, pastu ada bear 2 ekor.tu ler pasal..sakit mate. tk nmpak kibod


ah fatt:
tu ler pasal, kawan aku dh tukarkan lampu tu. sakit kepala aku tgk lampu lip lap lip lap :p