Wednesday, December 9, 2009

.: misteri sindiket suara anak kucing 2 :.

oh.. ini adalah sambungan tentang sindiket suara anak kucing yang sangat misteri itu. Oleh kerana, aku dah tak sanggup nak dengar lagi suara comel itu, aku ke belakang rumah melalui rumah jiran, jiran, jiran dan jiran aku ( ye.. sbb pintu belakang aku tak boleh bukak. Plus.. rumah aku rumah teres ). Dan setelah menjadi En. Grissom ( CSI) aku menjumpai pemilik suara misteri yang sangat comel itu


tadaa!!.comel kan? ada 2 ekor.


Sekarang mereka sangat comot dan sangat lapar ( ye la..dah 2 hari menjerit mintak tolong) kesian.. huhu. Masa ni derang tengah makan keropok lekor ( bekalan yang aku bawak dr kg) dengan lahapnya.. sampai jari aku pun kena gigit.


Setelah aku bagi derang makan dengan bahagianya. Aku ke Penang. Masa kat sana, merata2 aku cari botol susu untuk derang. Nanti senang aku nk bela. Aku belikan makanan derang.Sesambil tu aku mereka2 nama utk dua ekor budak comel tu.Suke!Suke!


Ini makanan derang dan jugak botol susu.. huhu


Aku sampai rumah agak lewat dalam 11.00 lebih. Tapi aku meredah belakang rumah jiran untuk tgk anak kucing aku. Tgk2.. derang dh tkde. Huwaaa!!. Baru berangan nk jadi mak kucing T_T.



P/s: Skang.. sapa nk makan makanan kucing ni?huhuh

5 comments:

Ries Lee said...

anak kucing tu taknak terhutang budi kot...
sebab tu dia hilangkan diri..hehe

alhena said...

Ries Lee :
maybe..huhuhu

hisham said...

salam..awk p penang..dorang igt awk tinggalkan die..asal x bwk je dorang skali..hehe.

alhena said...

hisham:
wassalam
sy pi soping la.. nk letak dalam poket nanti pak gad tahan lak. huhuh :P

dudu said...

cara merawat bulu kucing
cara membuat makanan kucing
cara merawat bayi kucing
nama kucing yang bagus
cara membuat kucing gemuk
cara mengubur kucing