Wednesday, February 11, 2009

.: secerah dan selembut kulit bayi :.

Hari jumaat, sebelum aku kuar bersopin dengan rumet aku. Aku cuci bilik air dan basuh baju. Aku ada beli mandian johnson baby milk bath yang refil tu.. ala.. yg selembut secerah kulit bayi tu. aku tk berapa pasti bab cerah tu sbb kulit aku dh mmg sedia cerah gegege ( pasan! :p).

Oleh kerana pack yang refil tu 600ml, botol yang sedia ada ngan aku plak 500ml. Maka, ada la lebihan lagi 100ml dalam refil pack tu. Aku pun terfikir nk cuci bilik air guna mandian johnson baby milk bath tu. Manalah tahu, kot kot lepas tu bilik air aku jadi selembut n secerah kulit bayi gak ahahah. Bab bau wangi tu sah sah la kan? Aku pun berus la bilik air tu.. dan inilah hasilnya.....



Haaa..! kan cantik bilik air rumah aku?Kesimpulanya.. lepas ni kena la beli pencuci bilik air yang sesuai dengan bilik air. Jangan memandai-mandai nak guna mandian sendiri lak. Aku prust sbb bilik air aku tk jadi selembut dan secerah kulit bayi pun . Huh!

No comments: