Monday, February 2, 2009

.: lapar n malas keluar :.

Alkisahnya.. lepas balik dari kelas. aku biasanya mmg dah malas nk keluar. kelas aku setiap hari sabtu, dari 9-3 petang. selalunya lec aku tak nk kitorang kuar dari kelas n beli makan. so.. lec yang baik ati ni akan belikan kitorang punya makan tghari.

Yang selalu menjadi masalah pada aku ialah, aku alergik seafood. Selalunya nasi yang di beli mesti ada seafood. so.. end up dgn aku tgk classmate lain makan dgn bahagianya. huhu siyan aku. tp bila dh balik rumah..aku mmg malas sangat nk singgah memana. so.. petang sabtu tu mcm biasa aku balik rumah. aku bukak peti ais.. n jumpa jeli tu dalam peti ais. rumet aku punya.. so aku makan yg tu je la.. sedap! ada sesapa nk?

Itulah makan petang aku. lepas tu aku masak mihun goreng plak. huh! lepas tu baru kenyang!..alhamdulillah



No comments: