Sunday, February 22, 2009

.: kosong :.



Aku ada kelas hari ni, dari 9-3 petang. Alkisahnya selepas tahu anak sedara aku sakit, aku mintak dengan lec utk pulang. Tp tk dapat. So aku tk pulang ke kg. anak sedara aku pun dh balik rumah semula. Dari pukul 9 sampai 3 petang..aku rasa kosong je. Lec aku dok bising kat depan pun aku rasa tk dengar apa-apa. Aku tak rasa aku ada dalam kelas. Otak aku fikir macam2,anak sedara aku, tugasan aku, org2 yang suka mengacau aku dan sebenarnya aku rasa yang paling banyak dalam otak aku ialah "dia". "dia" yang hilang entah ke mana. Aku harap semuanya akan ok utk "dia". He used 2 be my fren.

" aku dah tk mahu menulis sajak sedih utk kau. Aku dah lama berdoa agar kau gembira. Aku tak pernah menyangka, aku mendapat berita sebegini tentang kau.Aku harap kau tabah menghadapi segalanya. Jangan merajuk lagi...kau pernah memujuk aku tentang rajuk"

Betul la.. ini lah yang aku fikirkan 2 3 hari ni. Dan mungkin takkan sudah selagi perkara ini belum selesai...

1 comment:

writersblockshock_n.w.j said...
This comment has been removed by the author.