Friday, October 2, 2009

.: proses membuang sawang :.


Setelah sekian lama aku tk mengapdet blog ni. Balik trganu je.. aku terus sepi. Banyak yang berlaku sbnrnya. Ok! aku senaraikan!



1 - 6 Syawal 2009

Pertama kali aku dan femli beraya dalam keadaan sedih. Ayah aku still tk sihat dan sbnrnya kami semua tak beraya. Yang beraya cuma 3 orang anak saudara yg masih tak mengerti dan 2 ekor kucing yang hepi sbb ramai tukang peluk. Oh! pic kucing dan anak sedara aku ada dalam camera abg aku. Belum mintak lagi. Nanti aku letak kat sini.



7 Syawal 2009

Seawal pukul 9.30 pagi aku dh bertolak utk pulang ke kedah. Bersama 2 org student. Setelah melalui beberapa pit stop, termasuk berhenti di hospital, berhenti untuk tukar tayar dan buat allignment ( betul tah eja ), ( dgn alasan oleh student aku.. dia tkleh drift kalo tayar tkde bunge ). Ermm.. pengalaman balik ke Kedah yang menyeronokkan, avdenture n a bit scary bila kami semua sesat gara2 student aku yg sangat comel tu ingin mencuba jalan baru pada pukul 6.30 PTG!. Bukan pagi okey! Dan akhirnya kami selamat sampai ke destinasi pada pukul 12 MALAM!. Bleh tak bayangkan aku travel dari trganu ke kedah selama 14 jam 30 minit??.Huhuhu.. sib baik la student aku tu kepoh dan suka mengusik.



9 - 10 Syawal 2009

Mengalami muntah2 setelah menelan masakan sendiri.Huh! Rumet aku sihat elok ada je. Esoknya setelah tk larat, aku ke klinik n doc ckp aku kena gastrik ringan. Skang dh ok dah

Ini ubat yg aku kena telan


p/s : Aku sedang apdet blog ni samil bergaduh dgn seorang chatter. Huh!.Nak samung gaduh semula..

No comments: