Wednesday, October 21, 2009

.: bulan itu..bulan chenta :.

Bulan itu..bulan chenta..bulan itu..bulan kita..(sila nyanyi dengan betul). Aku pun tk sure lagu ni tajuk apa tah. Tapi...beginilah aku bulan ni..(merujuk kepada bulan oktober).Aku sedang sibuk bercinta. Ke mana saja aku pergi..aku sentiasa ingatkan dia. Mandi tak kenyang, tidur tak basah jadinya aku gara-gara mabuk cintanya.Pergh!! hebat betul kan?.Aku siap buat sajak untuk pengarang jantung aku ni. Kamu semua jangan jeles ok?Bagi peluang untuk aku bercinta dengan dia.Aku tidur pun.. dia sentiasa ada disisi aku. Sbb.. aku pernah ckp kat dia "aku ingin melihatmu di sisiku di kala aku terjaga".Waa...berbunga-bunga la hati si dia.

Sudah 3 minggu aku bercinta dengan dia. Cinta kami cinta kontrak. Dalam awal bulan 11 ni.. tamat la kontrak cinta kami. Aku harap dia tk merindui aku lagi selepas itu. Tapi.. jangan bimbang..tahun depan aku kembali menyambung cinta kontrak kami.Aku cuti sekejap saja. Hidup aku menjadi tak keruan kerana dia. Mata aku bengkak sbb selalu tidur lewat. Dia la punya pasal!. Tiap hari aku penat je pegi keje.Nak tahu siapa dia?..

Inilah pic chentaku yang terbaru....


aku dan buku dan tugasan!..huwaaa!!!



tugasan lagi!!

Kalo aku rasa aku dh nk muntah mengadap semua ni. Aku akan tgk pic kucing kesayangan aku ni..

bestnyer shamel tido...huhuh

p/s : good luck for me..setahun saja lagi untuk habiskan semua ini. InsyaAllah....


No comments: