Saturday, March 13, 2010

.: sandy beach resort :.

Minggu lepas aku sangat bz, kerana terpaksa memangku kerja-kerja jawatan 52. Aku ke Sandy Beach Resort Penang untuk berbengkel. Sangat menyakitkan kepala otak. Tapi.. sedikit gembira melihat view di sini yang sangat cantik. Dan macam biasa, pantai memang selalu mengujakan aku walaupun aku fobia tengok air laut. Ini antara pic yang aku snap semasa di sana.


Pandangan dari balkoni bilik aku, cantik kan?



Sesudah subuh, aku snap pic ni, dalam 6.40 pg. Siap dalam telekung sembahyang lagi.. kekekek :D


Perasan tak? Ini pic pantai, nampak tak cahaya matahari baru nak muncul. Sungguh teruja melihatnya!


Konon-konon kreatif la ni, amik pic celah daun pokok kelapak. Padahal fokus aku sebenarnya adalah mamat yang sedang berlari tu.. kekeke




p/s : Aku amat berharap minggu ni aku tidak ada apa-apa program. Sudah lama tak rehat..rindu bantal!

9 comments:

jo said...

yowwwwwwwwwwwww...
pagi2 lagi dah ada pencuci mata..

alhena said...

jo, ko maksudkan view yg mana satu? pemandangan di waktu subuh ataupun mamat yang sedang berlari manja itu? kakakakka

Monkey D Luffy said...

bestnyer tempat ko berkursus
untung2

jo said...

hahaha..
buat-buat tak paham ye kau ni...?

hisham said...

salam ...mamat tu berlari manje knape? u kejar die ke? hehe...

alhena said...

ah fatt:
ko dah mmg bole kursus hari2 kat tmpat keje ko kan? kan? kan?


jo: ye ye .. aku sengaja buat2 tk paham :P


hisham:
u jangan tk ngaku lak, u yang kejar dia. tuduh i pulak :P

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

tak dapat ar gua nak membayangkan seorang mamat yang sedang berlari manja.. kalau seorang gadis sedang berlari manja no hal..

alhena said...

owh! en.azman.. silalah bayangkan dengan sejelas-sejelasnya. sbb semakin ramai lelaki yng ingin menjadi perempuan. dan langkah pertama ialah... belajar berlari manja giteww!! :p

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

awwwww... hahahah...