Sunday, February 21, 2010

.: ke pantai itu :.

Aku bercuti di kampung dari 12/2/2010 - 19/2/2010. So.. selama di kampung, aktiviti aku cuma terperap di rumah dan sekali sekala keluar. Even jiran-jiran pun tak tahu aku balik. Tapi oleh kerana kereta aku ada tersidai di porch, jadi diorang tahu aku ada di rumah.


Satu tempat yang paling aku suka pergi kalau aku balik ialah pantai dekat rumah aku. Dulu-dulu masa zaman muda remaja ( skang tk muda sangat dah T_T) aku suka ke pantai ni bersama bespren aku. Lepak dengan dia dan bercerita tentang macam-macam. Tapi skang dia dh kawin n dah ada anak. Takkan aku nk ajak isteri orang lepak-lepak kat pantai kot?. Heh!




Kawasan batu-batu tu cantik. Pokok kelapa yg 3 tu dah nk jadi 2.Huhu


Yippi!!


tengah tengok anak sedara n kakak aku main air


p/s : Seronok kan kalau dapat jadi kanak-kanak semula?



5 comments:

Ah Fatt said...

pasal ko x mandi sekali? dan tanam ler pokok kelapa banyak2... kesian plak pokok kelapa tu kesunyian berdua

jo said...

cantik.
gambau pantai tu..jgn salah paham..

alhena said...

ah fatt:
berdua kan lebih baik?
bertiga tu weird :P


jo:
ye aku paham..
gambau pantai tu cantik
sob!sob! :p

hisham said...

hoyeah....slmt bercuti....msti bosan kn lame2 cuti...huhu

alhena said...

hisham:
i jarang cuti la. kalau cuti, mmg nk dok rumah je n rehat. tk pernah bosan pun kalau pulang ke kg :P