Friday, January 16, 2009

.: peristiwa air ini? :.


Aku ada cerita di sebalik air ni. Rasa-rasanya bila tgk air ni.. semua org boleh teka kan air apa?. Aku mcm biasa dengan hosmate makan2 kat cafe kegemaran kitorang. Masa tu rumet aku.. baru buat blog dan dia sungguh suka mensnap apa sahaja yg ada depan dia. Kebanyakannya pic makanan la.

Aku pun jadi teruja gak nk snap pic, walaupun sedar hp aku bukan bleh simpan pic bebanyak huhu. Bila air yg aku order sampai.. aku pun terus la snap dengan pelbagai gaya. Haa utk pic ni.. aku rasa sesuai letak gaya orang tk sabar nk telan air. Macam dahaga sungguh la tu. So.. aku hantar pic ni kat kawan baik aku. Aku ckp kat dia seperti butiran berikut :

sms aku :"asnee.. jom minum air"
sms asnee :"Eh?Cantik aa pic ko. Ko minum air susu kambing ke?"

aku:ahahhahah.. susu kambing? apa ke jadahnya nk minum susu kambing ais memalam ni?ada ke org minum susu kambing ais? or.. bleh mintak ke susu kambing ais kat mana2 kedai or restoren?

Aiyak2!Aiyak! Asnee telah buat lawak antarabangsa..

No comments: