Saturday, January 24, 2009

.: berpoye dalam kelas :.


Ini sebenarnya pic dalam kelas. Pada pic ini di ambil, lec aku tgh memarking markah di depan hehehe. Oleh kerana aku dok belakang sekali dalam kelas, ini telah memberikan kelebihan kepada aku utk makan dan snap pic dan chatting ( tau dek lec aku.. mampus!).

Kelas adalah pada hari sabtu 9-3 petang. Bayangkan betapa sakit kepala otak aku nk mengadap lappy saje sepanjang waktu. Jadi inilah aktiviti yang bertujuan untuk mengurangkan stress ( harap2 tidak akan di tiru oleh student2 aku.. huhuhu ). Kalau kamu perasan.. kotak kecik berwarna coklat di sebelah lappy aku itu ialah biskut. Nyum nyum..

Okeh.. waktu untuk menghilangkan stress sudah tamat. Jadi aku perlu menumpukan sepenuh perhatian kepada apa yang aku belajar hahahah

No comments: