Saturday, January 17, 2009

.: laptop skin n warna kegemaran :.


Aku sangat suka warna biru! Dulu aku ingat.. masa aku belajar di UM, baju kurung aku semuanya warna biru. Kalau aku keluar beli kain, niat kat hati tu berkobar2 la.. tkmo dah amik kaler biru. Last2 bila aku bawak balik kain aku, mak aku akan kata .. "ler.. kaler biru lagi?".. n aku cuma mampu tersengih.

Dari cadar, blanket, kasut, handbag semuanya warna biru. Tapi.. itu dulu.. zaman aku budak2. Skang dh semakin matured ni ( err.. matured ke? ) aku dh pelbagaikan kaler..tapi biru tetap ada.

So.. jumaat lepas aku keluar dgn rumet. Ada buat karnival kat tmpat kitorang bekerja heheh. Aku dh lama mencari laptop skin ni. Pusing punya pusing.. rumet aku tunjukkan laptop skin yg ni. Alahaii.. jatuh hati aku tgk..terus aku rembat. Cantik kan? murah je.. harga dia RM18 hengget je nokss!

No comments: