Sunday, July 31, 2011

.: ahlan wasahlan Ramadhan, aku merinduimu.. :.

Syahdu je rasa hati bila awal Ramadhan tahun ni aku tak balik n menyambutnya dengan keluarga. Sementelah lagi bila Ramadhan ini akan jadi Ramadhan terakhir aku berstatus "single". Aku akan bertukar status pada 3 September 2011. Selalunya aku akan balik tiap awal ramadhan. Kat sini bukan ada sapa. Aku goreng nasi n keropok untuk berbuka. Tu pun tak habis.


Ramadhan ini aku mohon keberkatan
Dalam mengharungi ujian mu Tuhan
Moga dosa lalu diampunkan
Moga pintu taubat di bukakan


Ramadhan ini aku mohon rahmatMu
Dalam mengharungi liku liku hidupku
Moga Kau terima amalanku
Moga Kau memberi barakahMU


Ramadhan ini aku mohon seribu keinsafan
Dalam hati kudusku yang bernama insan
Moga kerdil ini di tambahkan keimanan
Moga Ramadhan ini memberi kemenangan


Ramadhan, aku merinduimu...



p/s : Salam Ramadhan, semoga Allah menerima taubat dan amalan kita. Amin..

No comments: