Saturday, July 10, 2010

.: jumaat :.


Bermula bulan 3/7/2010, aku mula merindui jumaat. Dulu kami agak akrab, walaupun kadang kala, aku terpaksa meninggalkannya hampir 2 kali sebulan. Ataupun kadang-kadang sebulan. Tapi.. aku masih ada untuk jumaat. Masih setia untuk mendakapnya saban pagi, atau mungkin petang..ataupun sepanjang hari kekeke. Kami masih lagi boleh bercerita, berkongsi kegembiraan mahupun kesedihan bersama.


Tapi, sejak 3/7 yang lepas, aku sudah tidak berpeluang menemui jumaat lagi. Kami akan terpisah selama satu semester.Kejam bukan?. Aku tahu, jumaat pasti terasa hati dengan aku. Tapi apakan daya, aku terpaksa akur dengan komitmen yang tak kunjung putus. Sabar ye sayang. Semester depan kita pasti bersama lagi. Kita akan gelak bersama. Kau hadir untuk aku seperti selalu.


Jumaat, entry ini khas untuk kau. Supaya kau mengerti, aku sendiri tidak rela melepaskan kau selama satu semester ini.Jangan curang ok? Kalau tak, aku cubit-cubit kau nanti hehehe.



P/s : Bermula semester ini aku bekerja pada hari jumaat. Memang sangat memenatkan kerana terpaksa bekerja di dua opis yang berbeza dan jauh. Satu di Kedah dan satu di Perlis. Aku rindu untuk rehat dan tidur pada hari jumaat T__T.

No comments: