Tuesday, November 2, 2010

.: banjir :.


Opis aku banjir.Huhu. Kat sini ada beberapa pic..

Ini adalah pic sungai sebelah rumah aku.Huhuhu. Sangat takut melihatnya


Ini adalah kawasan dalam opis aku. Bumbung saje yang nampak..huwaa!!


Air sungai yang sangat deras


Operasi menyelamat di kawasan sekitar, sangat kasihan melihat orang tua dan kanak-kanak



Banyak urusan rasmi yang terpaksa di tangguhkan. Sekarang dekat opis pun hanya ada 2 3 orang sahaja. Yang lain tak dapat datang kerana jalan terputus kerana banjir




p/s : Semoga banjir semakin surut dan keadaan kembali seperti biasa, sama-samalah kita berdoa ..

4 comments:

jo said...

yuuuu....teruk jugak ye dia punya bah...

Is said...

pergh, dasat kak.

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

pergi kerje kene pakai baju mandi je la kot..

alhena said...

jo:
tu ler pasal.. takut ler


Is:
memang pun, tk sama macam tgk dalam tv


man:
ko sponsor kat aku 8 lori baju mandi wokeh? aku nk derma kat yang memerlukan :P