Wednesday, September 22, 2010

.: audit :.


Aku memulakan hari ini dengan kupu-kupu penuh berterbangan dalam perut. kadang-kadang senak di buatnya. Sebetulnya dari semalam lagi sudah ada kupu-kupu dalam perut. Tetapi bilangan kupu-kupu itu tiba-tiba bertambah setelah habisnya perbualan ini :


Aku : Assalamualaikum en. M

En.M : Haa hang Hena, aku baru balik selia kawan hang ni

Aku: Haa.. tu la En. M, bila En. M nak mai kat saya?Or saya hantar terus report saya pada En.M?


En. M : takpa2 aku mai kat hang la, esok ( 22/9/2010)


Aku: En.M, saya esok audit S datang, saya kena stanby


En.M : Takpa la.. aku mai kat hang la sambil-sambil tunggu audit datang


Aku : Huwaaaa!!:((


Sudahnya hari ni aku bakal di audit mengenai 2 perkara yang sangat penting dalam hidup aku

1. Audit S - ya. Ianya sangat berkait rapat dengan kerja. Dan aku tak mahu menjadi mereka yang menfailkan tempat kerja aku ini untuk mendapat pensijilan semula


2. Audit internship - yang ini pulak antara hidup mati aku menjalankan internship semester ini.Tobat aku tak mau ulang internship ni kalau aku di takdirkan fail. Aku nak rehat 2 3 sem, baru aku samung semula. Dan aku sangat takut kerana report yang bertimbun belum pun lagi siap.



Setelah berhempas pulas menyiapkan report (tak siap lagi pun sehingga ke saat ini) dan berhempas pulas menggodek rekod dan fail. Kedua - dua audit ini tidak datang kat tempat aku.Huhuh..cuma lega sedikit. Sebabnya.. esok confirm audit internship akan datang.





p/s : Kena berhenti merapu dan siapkan report :).Hopefully aku berjaya siapkan apa yang di perlukan untuk esok.

4 comments:

AJ Nismihan said...

S stand for SIRIM?
hehe

audit internship tak susah kot. they cant expect you to be superpower performer; as long as you get your attitute alright, and you show some intention to learn, then you will pass with flying colour.

just being a better yourself will do.

ya, it will ;)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

kupu kupu dalam perut tak pa lagi .. jangan ada langau dalam perut sudah.. kalau langau dalam perut memang tak senang duduk jadinya...

:)

alhena said...

aj:
yup ur rite, S tu SIRIM.huhu. sangat la takut tadi.nasib baik tak tanya apa pun kat kami.

internship tu pasal report sbnrya yg banyak. ada 6 fail. jenuh nk buat huhu.

tengs sbb terus positif kat aku :)


azman:
aku tk nk langau dalam perut. tk comel la langau. bising manjang. tak suke :P

Is said...

report..
boring..