Monday, August 9, 2010

.: ahlan wasahlan ramadhan al mubarak :.


Aku sudah pun berada di terengganu sekarang ini. Meninggalkan semua yang berserabut kat opis. Kerja-kerja masih belum selesai. Outstation yang tak henti2 sejak sebulan lepas. Alhamdulillah, bos lepaskan aku untuk bercuti. Memahami, cuma aku yang jauh dan jarang pulang. Ramadhan ini aku nak sambut dengan femli. Seingat aku tahun lepas, aku menyambut ramadhan sendirian kat rumah. Huhuhu, sedey woo. Kesian jugak kat kawan-kawan yang terpaksa kerja jumaat dan sabtu ni. Tapi... femli aku lebih penting dalam konteks ini. Heheh :D

ahlan wasahlan ramadhan
kedatanganmu ku nanti
aku rindu!


Ini adalah jalan yang aku lalui untuk ke Terengganu dari Kedah.Kalau tak jumpa semua tanda aras ni, confirm aku sampai siam.


Tasik Banding, Perak. Cantik kan?kan?kan?



Tanda aras Jeli.Cantik kan?kan?kan?


Lagi 5 minit nak sampai rumah..yeyeyye


Pantai kat rumah. Yey! Dah sampai!.Cantik kan?kan?kan?


And now, here I am. Dah ada kat rumah, berpuasa dan berterawih bersama femli tersayang :).


p/s: Maaf kepada semua yang pernah membaca blog ini, sekiranya ada tulisan yang menyakitkan hati atau apa sahaja. Selamat menyambut ramadhan

7 comments:

AJ Nismihan said...

ah, banding. Aku kursus dekat sana semiggu dulu. Pulau Tali Kail. Memang banyak cerita indah alam yang Allah tunjukkan pada aku dekat sana.

dah balik?
alhamdulillah.
semoga ada sinar2bahagia menemani hidup2hang yer Hena dekat rumah sana.

Ah, apa lagi yang lebih indah kalau bukan dengan orang-orang yang kita sayang. bersama dalam amal dan iktikaf.

Alhamdulillah.
Nikmati dunia Allah ini dengan cara-Nya sebelum kita diuji-Nya. Kan Ujian itu pasti.

p/s: balik nanti jangan eksited sangat. be careful. aku pun penat drive kualaTrengganu-gerik-ipoh hari tuh. terlelap kejap. kejap yang berkali2. nasib baik ajal belum sampai. Alhamdulillah aku masih ada di Ramdhan nih :)

jane said...

slmt berpuasa beb=)
kim kopok lekor;)

Robot Baik said...

balik kelantan yer..
hehehe..

jo said...

a'ah....
selamat berpuasa dekat ko jugak...
seronok la dapat balik kampung..
dah sambung keja kang membebel lagi...hik..hik...

alhena said...

AJ:
kursus kat banding?waaa mesti best :D.

aku kat kg la ni.hehe. mmg best dok kg.tengs atas ingatan. biasanya aku tk balik sendirian ke kg. Aku balik dengan 2 or 3 org teman.mmg jauh dan penat pun. Alhamdulillah ko ok :)


jane: selamat menyambut ramadhan. ko nk kopok lekor berapa kilo?:P. sedap woo bukak pose ngan kopok lekor.


robot baik: aku balik terengganu. bukan kelantan :P


jo:selamat berpuasa jugak utk ko. jangan banyak membebel nanti kering tekak. tkleh minum sbb puasa :P

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

lu punya kampung cantik ar..

alhena said...

azman:
heheh, semua org ckp kg aku cantik. tengs :P