Friday, June 11, 2010

.: dari lensa cap x aku :.

Hehe.. setelah memeram pic ini selama 2 minggu, akhirnya aku post kat sini. Sori le, extremely bz.Ye la, sebab dah outstation selama sebulan.



Ntah ler bangunan apa, aku snap masa baru sampai ke melbourne


Area di mana aku dan kawan-kawan sesat


Cantik kan?


Yarra River, yang sebenarnya sangat cantik. Tapi, oleh kerana aku tak reti menggodek camera itu untuk menukarnya kepada night mode.. inilah hasilnya. huhuhu :(


Apa ke benda tah namanya..


12 Apostles..subhanallah..

Loch Ard Gorge, juga sangat cantik




P/s : Aku tengah pack barang untuk kelik kampung. llallalla. Owh! aku kena enjoy betul2 ni, sebabnya selepas minggu ni, jadual aku sudah tersangat pack sampai bulan 12. Huwaaa!!



4 comments:

jo said...

selamat bercuti!

ardzmarn said...

bangunan yang warna kelabu yang beranda terkeluar warna hijau tu cantik betul... best giler dapat rumah camtu...

oh ya.. selamat beristirehat di kampung..


.

Anonymous said...

wah, hidup asyik di perantauan.
cantik kan suasana dunia ni? semua tuh untuk kita bersyukur pada Allah kerana ada ketika dan keadaan yang Allah berikan kita pandangan indah dunia. tapi jangan kita lupa, dunia ini bukan hanya ada yang indah-indah saja.

bawak2berehat ya.

wish you happiness all the way up to heaven :)

ni enjoy2jangan tinggal tanggungjwab seorang hamba sudah :)

alhena said...

jo:
tengs. aku dh balik opis semula.huwaa!!tk best!


azman :
tu la, cantik kan? sekati je samung beranda tu jadi panjang sket.

owh!dh balik kedah semula dah :P


aj :
terima kasih atas ingatan :)